ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
پیگیری سفارش


شرایط و قوانین خرید از فروشگاه قهوه حراجی، مرکز و بورس تخصصی فروش قهوه و تجهیزات دم و سرو قهوه:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت خرید مطمئن از فروشگاه اینترنتی حراجی به دقت مطالعه فرمایید.

 ورود کاربران به وب‏‌ سایت حراجی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه آنلاین حراجی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.


سلب مسئولیت حقوقی: بسته بندی و مواد واقعی محصولات ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و متفاوتی نسبت به آنچه در وب سایت ما نشان داده شده باشد. توصیه می کنیم فقط به اطلاعات ارائه شده در اینجا اعتماد نکنید و همیشه قبل از استفاده یا مصرف یک محصول؛ برچسب ها، هشدارها و دستورالعمل های آنرا مطالعه نمایید.



1) قوانین عمومی:

 توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه حراجی، منطبق با قوانین جاری، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با فروشنده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه حراجی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کلیه کالاهای ارسالی، قبل از تحویل به پست ، تیپاکس یا باربری توسط کارشناس فروش کنترل و در صورت صحت ظاهری و عملکرد آن، بسته بندی می‌گردند و لذا عودت محصولات تنها در صورت تایید کارشناس فروشنده میسر می باشد و خریدار در این خصوص حق هیجگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

در خصوص محصولات خوراکی با توجه به رعایت مسائل بهداشتی و از آنجاییکه این کالاها پلمپ می باشند، عودت محصول امکانپذیر نمی باشد و در خصوص سایر  کالا و تجهیزات در صورت تایید توسط کارشناس امور مشتریان، مراحل عودت انجام خواهد شد.


2) تعریف مشتری یا کاربر:

 مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی حراجی اقدام نماید.


3) روند فسخ سفارش و استرداد وجه:

در صورت کنسل شدن سفارش به هر دلیل (پس از تماس مشتری با پشتیبانی و انجام هماهنگی لازم)، سفارش فسخ و وجه سفارش به شماره کارت اعلام شده توسط خریدار و به همان حساب خریدار واریز و از طریق شماره همراه ثبت شده در سایت بصورت پیامکی و تلفنی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

در صورت نیاز به پیگیری، مشتری می‌تواند از بخش تماس با ما با شماره های اعلام شده ارتباط برقرار کند یا در واتساپ به پشتیبانی پیام داده و یا نسبت به ارسال ایمیل در همان بخش تماس با ما اقدام نمایید.


4) روند مرجوع نمودن کالا:

پس از تماس با پشتیبانی فروشگاه و موافقت در خصوص مرجوع نمودن کالا و هماهنگی لازم ، کالای مورد نظر به آدرس فروشگاه یا آدرس دیگری که توسط کارشناس پشتیبانی فروش برای مشتری پیامک یا از طریق واتساپ یا ایمیل اعلام می‌شود، ارسال خواهد شد.


5) شیوه حمل و ارسال و مدت زمان تحویل سفارش:

پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین سفارش از طریق درگاه پرداخت سایت، سفارش در مسیر پردازش و بسته بندی قرار گرفته و به شرکت خدمات دهنده (تیپاکس یا پست) که توسط کاربر در زمان خرید در فرم سفارش انتخاب شده است ، تحویل می‌گردد.

مدت زمان تحویل سفارش نهایت 24 ساعت پس از ثبت و تسویه مبلغ سفارش است و رسیدن سفارش بر حسب نوع شرکت ارسال کننده ( پست و تیپاکس) و مسافت شهر خریدار ، حداقل 48 ساعت می‌باشد و طولانی شدن مدت از زمان تحویل به شرایط شرکت مذکور بستگی دارد و عما خارج از حیطه اختیار فروشگاه می‌باشد.


6) پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری نهایتا ظرف 24 ساعت و در زمان ثبت سفارش قبل از روز تعطیل در اولین روز پس از تعطیلات پردازش ، بسته بندی و ارسال می‌‏شوند. فروشگاه حراجی به مشتریان خود در 7 روز هفته و  بصورت 24 ساعت امکان سفارش‌‏گذاری و ارسال پیام به پشتیبانی را می‌‏دهد و پاسخ تماس مشتری در ساعات کاری داده خواهد شد.

خریدار می‌تواند از طریق تماس با شماره های درج شده در بخش تماس با ما ، پیام رسان واتساپ و ارسال ایمیل با پشتیبانی فروشگاه و مدیر فروشگاه جهت اعلام شکایت ، انتقاد و پیشنهاد در ارتباط باشد.

ساعت پاسخگویی به تماس یا پیامها از 10 صبح الی 24 می‌باشد.


7) ارتباطات الکترونیکی:

 هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات ما استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت و سپس پرداخت می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل ارسال می‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه حراجی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد ما برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک خاص ارسال نماییم.


8) سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی و محرمانگی اطلاعات مشتریان:

 فروشگاه آنلاین حراجی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. ما متعهد هستیم در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کنیم و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهیم.

 در واقع با استفاده از سایت حراجی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ما، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی حراجی، جزئی از اموال مامحسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه حراجی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مدیر فروشگاه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط ما و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه اینترنتی حراجی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی در چی خواهد داشت.

  کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از اطلاعات وب‏‌سایت حراجی و یا هر یک از کالا و خدمات، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه حراجی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.  تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://harajei.ir و یا https://harajei.com است , ما با هیچ روش دیگری جز تماس از طریق شماره های اعلام شده یا ارسال نامه از طریق آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما ارتباط نخواهیم داشت.

  وب سایت حراجی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر آدرس‌های فوق الذکر و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از روشهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده نمایند.

شرح کامل سیاست رعایت حریم شخصی را می‌توانید باکلیک روی لینک مقابل مطالعه فرمایید: https://harajei.ir/privacy


9) ثبت ، پردازش و ارسال سفارش:

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه حراجی به مشتریان خود در 7 روز هفته و  بصورت 24 ساعت امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • ساعت کاری فروشگاه از ساعت 10 صبح الی 24 می‌باشد.
  • فروشگاه حراجی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این فروشگاه محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت حراجی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه حراجی محفوظ است و در همین راستا ما در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز می‌نمایم و مشتری با ورود به سایت حراجی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص هیجگونه ادعایی نخواهد داشت.
    - کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکل، کلیه عواقب ناشی از آن به عهده مشتری می‌باشد.
  • مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • مشتری باید در خرید خود دقت لازم را داشته باشد چرا که عودت کالا بدون دلیل موجه به هیچ وجه امکانپذیر نخواهد بود و خریدار حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.
  • فقط پس از پرداخت آنلاین مبلغ سفارش اقدام لازم جهت ارسال کالا از طرف فروشگاه انجام خواهد شد و صرف ثبت سفارش بدون پرداخت وجه آن، هیچگونه حقی را برای مشتری ایجاد نخواهد کرد و در صورت هرگونه تغییر در قیمت یا شرایط ارسال و موجودی و مشخصات محصول، در صورت عدم تسویه مبلغ سفارش ظرف مدت 1 ساعت از زمان ثبت ، سفارش کنسل شده در نظر گرفته شده و خریدار حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
  • روش پرداخت بصورت آنلاین و از طریق درگاه امن بانکی انجام می گردد و تنها در موارد خاص پس از هماهنگی با واحد فروش و در صورت تایید، با کارت به کارت مبلغ سفارش ثبت شده و درج اطلاعات پرداخت در بخش مربوطه موجود در فروشگاه، کالا پردازش و ارسال خواهد شد.
  • حداقل سفارش جهت خرید از سایت حراجی مبلغ 20 هزار تومان و هزینه ارسال به هر نقطه از کشور بر عهده خریدار می‌باشد .
  • در شیوه ارسال سریع توسط آژانس یا پیک موتوری که در موارد خاص و در صورت امکان ارائه این نوع خدمت توسط سایت، کالای خریداری شده فقط برای شهر اصلی (تهران - کرج - رشت - انزلی) ارسال می‌شود و این شیوه شامل حومه شهر یا روستاهای اطراف شهر نمیشود و در صورت اشتباه حریدار و عدم توجه به این بند از قوانین سایت، ارسال توسط پست انجام خواهد شد.
  • در صورتیکه شیوه ارسال انتخاب شده توسط خریدار تیپاکس باشد ولی در شهر مورد نظر شعبه تبپاکس وجود نداشته باشد، ارسال کالای خریداری شده از فروشگاه آنلاین قهوه حراجی توسط پست پیشتاز انجام خواهد شد و خریدار موافقت خود را در این خصوص براساس این بند از قوانین خرید از وبسایت قهوه حراجی اعلام می‌دارد و در نتیجه حق اعتراض یا درخواست مرجوع نمودن کالا را از خویش سلب می‌کند.
  • مشتریانی که محل سکونت‌شان خارج از شهر و یا محدوده‌ی خدمات تیپاکس است، می‌توانند بصورت حضوری سفارش خود را از شعبه تیپاکس شهر یا استان خود تحویل بگیرند.
  • فروشگاه آنلاین قهوه حراجی هیچگونه مسئولیتی در قبال تاخیر صورت گرفته از طرف شرکت پست یا شرکت تیپاکس یا باربری و پیک موتوری در ارسال و تحویل مرسوله خریداری شده که توسط فروشگاه در زمان مقرر به آنان تحویل شده است، ندارد.
  • در صورت عدم حضور جهت تحویل گرفتن مرسوله یا به هردلیل که امکان تحویل سفارش توسط پست یا تیپاکس به خریدار مقدور نشود، هرگونه هزینه و یا آسیب به مرسوله و پیگیری کلیه امور مربوطه به عهده خریدار بوده و فروشگاه هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

10) خسارت به کالا در هنگام حمل و نقل:

  فروشگاه تخصصی قهوه حراجی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر (پست یا تیپاکس یا پیک موتوری و باربری) به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل سفارش مشتری به عهده شرکت حمل و نقل (پست ، تیپاکس ، پیک موتوری اسنپ باکس) است و این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.


تبصره 1: با توجه به عدم قبول مسئولیت آسیب به محموله حاوی کالای شکستنی توسط شرکت پست، تیپاکس، باربری و پیک موتوری، در صورت آسیب دیدگی این محصولات، فروشگاه آنلاین قهوه حراجی هیچگونه تعهدی نسبت به جبران خسارت نخواهد داشت.

تبصره 2: فروشگاه آنلاین قهوه حراجی در قبال دستگاههای برقی و کلیه تجهیزاتی که فاقد گارانتی هستند و از طریق این فروشگاه بفروش می‌رسند، هیچگونه مسئولیتی نداشته و چون مشتری نیز با علم به این موضوع، اقدام به خرید نموده است، درصورت وجود اشکال فنی هزینه تعمیر و ارسال و غیره بر عهده خریدار خواهد بود و در خصوص دستگاههای دارای گارانتی، شرکت گارانتی کننده پاسخگو خواهد بود.

تبصره 3: هزینه ارسال مواد خوراکی و آشامیدنی جدا از هزینه محصولات دیگر است مگر آنکه تمام محصولات در یک مکان فیزیکی موجود باشند. (مکان فیزیکی ارسال تهران - کرج - منطقه آزاد انزلی و گناوه می‌باشد)

تبصره 4: هرگونه عواقب و مسئولیت مربوط به امتناء بابت دریافت مرسوله خریداری شده در سایت از مامور توزیع شرکت تیپاکس یا پست، بر عهده خریدار خواهد بود و فروشگاه آنلاین قهوه حراجی هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

تبصره 5: برحسب سیاست و رویه شرکت تولید کننده و کشوری که محصول در آن تولید شده است، ممکن هست در بعضی مواقع ظاهر بسته بندی یک محصول با سری تولید قبلی آن فرق کند، لیکن از لحاظ کیفیت و حجم و محتویات تغییری در محصول انجام نمیگردد و در صورت چنین تغییری حتما در توضیحات کالا این موضوع ذکر خواهد شد.

تبصره 6: با توجه به نوع کالاها (خوراکی و لوازم) و بمنظور رعایت نکات بهداشتی و با در نظر گرفتن اطلاعات کامل درج شده در سایت و امکان پرسش در خصوص کالا بصورت ایمیل یا در واتساپ، مرجوع نمودن کالا امکانپذیر نمی‌باشد.


توجه: کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین حراجی، حسب نیاز دارای مجوزها و تاییدیه های لازم از مراجع ذیصلاح می باشند.


مشتری گرامی: در صورت داشتن هرگونه سئوال یا نیاز به راهنمایی و مشاوره با کمال افتخار پاسخگوی تماس تلفنی یا پیام ارسالی شما در واتساپ خواهیم بود

تماس جهت دریافت مشاوره در واتساپ

قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین قهوه حراجی

لطفا از فروشگاه آنلاین قهوه حراجی ، مرکز تخصصی فروش قهوه دیدن فرمایید


هدف فروشگاه قهوه حراجی رست و بسته بندی و فروش انواع قهوه اسپرسو و قهوه ترک و قهوه سبز و قهوه فرانسه و همچنین فروش مشتقات قهوه مانند نسکافه و کاپوچینو و کافی میکس و همچنین نوشیدنیهای داغ خوشمزه‌ای مانند هات چاکلت (شکلات داغ) و پودر کاکائو و چای ماسالا و سایر مشتقات می‌باشد.

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test