مشتری گرامی: در صورت داشتن هرگونه سئوال یا نیاز به راهنمایی و مشاوره با کمال افتخار پاسخگوی تماس تلفنی یا پیام ارسالی شما خواهیم بود

 

1- چرا قیمت کالای موجود در سایت با سایت دیگر اختلاف دارد؟

  وجود کالاهای مشابه که توسط کارخانه‌های بعضا متفاوت تولید می‌گردد، باعث گردیده تا یک کالا در درجه های کیفی متفاوت و با قیمت های متنوعی عرضه شود.
  محصولات عرضه شده در این فروشگاه محصولاتی با بالاترین کیفیت موجود و دقیقا همان کالایی است که تبلیغات و تصاویر  آن را مشاهده می کنید.



2- چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دستم برسد ؟

 در صورت خرید و پرداخت وجه کالا تا قبل از ساعت 12 ظهر، بسته بر اساس نوع روش ارسالی درخواستی تحویل اداره پست یا شرکت تیپاکس خواهد شد و در صورت نهایی شدن و تسویه مبلغ فاکتور بعد از ساعت 12 ظهر، با توجه به رویه کاری، ارسال سفارش به روز بعد موکول خواهد شد.

  هزینه ارسال کالا به شهرستان طبق تعرفه پست یا تیپاکس از مشتری دریافت می شود.

  نوع شرکت ارسال کننده بسته پستی (شرکت پست ایران و شرکت تیپاکس) با توجه به پروسه ارسال، در زمان دریافت خرید انجام شده تاثیر می‌گذارد.

 با توجه به شیوع ویروس کرونا، بعضا ممکن است خرید انجام شده با اندکی تاخیر بدست شما برسد که این موضوع خارج از حیطه اختیار این فروشگاه می‌باشد.


3- آیا همراه سفارش هدیه ای هم ارسال می شود؟

  در صورتی که کالای خریداری شده توسط شما دارای هدیه باشد، هدیه همراه محصول ارسال می شود.


4- چگونه می توانم یک کالا را سفارش دهم ؟

  در صورتی که کالای خاصی از کالاهای سایت مد نظر شما باشد، می توانید در سایت ثبت نام نموده و پس از تکمیل اطلاعات پروفایل خود، سفارش خریدتان را ثبت فرمایید و نهایتا پس از پرداخت مبلغ صورتحساب، سفارش شما نهایی و وارد پروسه ارسال خواهد شد.



5- اگر سوالی در خصوص کالایی داشته باشم چطور می توانم آن را بپرسم؟

  بخش پشتیبانی و فروش ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات در خصوص کالاهای سایت می باشد، لذا شما می نوانید فقط با یک تماس سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایید.


  همچنین دقت نمایید فروشگاه اینترنتی حراجی با سایتهای تخفیف گروهی همکاری نداشته و ممکن است در برخی موارد افراد متفاوت با استفاده از نام این فروشگاه اقدام به تماس با شما جهت فروش کالاهای ارزان قیمت با کیفیت نازل نمایند که به هیچ عنوان مورد تایید ما نبوده و جبران هرگونه ضرر و زیان احتمالی برعهده شما خواهد بود و فروشگاه حراجی هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

6- درصورت بروز مشکل در درگاه یا انصراف مقطعی در پرداخت، برای تسویه مبلغ سفارش باید چکار کرد؟

  از طریق شماره سفارش و ثبت آن در فیلد پیگیری سفارش باید سفارش خود را فراخوانی نموده و سپس پرداخت آنلاین را انجام دهید.

 

7- چطور مرسوله پستی خود را از طریق شرکت ارسال کننده پیگیری نمایم؟

جهت رهگیری مرسوله پست ار طریق شرکت پست به سایت tracking.post.ir و جهت رهگیری مرسوله ارسالی از طریق شرکت تیپاکس به سایت  تیپاکس tracking.tipaxco.com مراجعه نمایید.

 

 

تماس یا پشتیبانی سایت در واتساپ

 تماس با فروشگاه حراجی از طریق واتساپ

 

توجه: کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه، حسب نیاز دارای مجوزها و تاییدیه های لازم از مراجع ذیصلاح می باشند.

 

لطفا از فروشگاه آنلاین قهوه حراجی ، مرکز تخصصی فروش قهوه دیدن فرمایید