ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
پیگیری سفارش


مشتری گرامی: در صورت داشتن هرگونه سئوال یا نیاز به راهنمایی و مشاوره با کمال افتخار پاسخگوی تماس تلفنی یا پیام ارسالی شما خواهیم بود


1- چرا قیمت کالای موجود در سایت با سایت دیگر ممکن هست اختلاف داشته باشد؟

  وجود کالاهای مشابه که توسط کارخانه‌های بعضا متفاوت تولید می‌گردد، باعث گردیده تا یک کالا در درجه های کیفی متفاوت و با قیمت های متنوعی عرضه شود.
  محصولات عرضه شده در این فروشگاه محصولاتی با بالاترین کیفیت موجود و دقیقا همان کالایی است که تبلیغات و تصاویر  آن را در سایت مشاهده می کنید.


2- چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دستم برسد ؟

 در صورت خرید و پرداخت وجه کالا تا قبل از ساعت 12 ظهر، بسته بر اساس نوع روش ارسالی درخواستی تحویل اداره پست یا شرکت تیپاکس خواهد شد و در صورت نهایی شدن و تسویه مبلغ فاکتور بعد از ساعت 12 ظهر، با توجه به رویه کاری، ارسال سفارش به روز بعد موکول می‌گردد.

  هزینه ارسال کالا به شهرستان طبق تعرفه پست یا تیپاکس از مشتری محاسبه می شود، که هزینه پست قبل از ارسال کالا و همراه با مبلغ سفارش دریافت می‌شود و مبلغ هزینه تیپاکس در زمان تحویل سفارش توسط مسئول تحویل تیپاکس در محل دریافت می‌شود.

  نوع شرکت ارسال کننده بسته پستی (شرکت پست ایران و شرکت تیپاکس) با توجه به پروسه ارسال، در زمان دریافت خرید انجام شده تاثیر می‌گذارد.

   خریدار، وجه مربوط به هزینه پست یا تیپاکس را به شرکت خدمات دهنده می‌پردازد و این مبلغ هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.


3- آیا همراه سفارش هدیه ای هم ارسال می شود؟

  در صورتی که کالای خریداری شده توسط شما دارای هدیه باشد، هدیه همراه محصول ارسال می شود.


4- چگونه می توانم یک کالا را سفارش دهم ؟

  در صورتی که کالای خاصی از کالاهای سایت مد نظر شما باشد، می توانید در سایت ثبت نام نموده و پس از تکمیل اطلاعات پروفایل خود، سفارش خریدتان را ثبت فرمایید و نهایتا پس از پرداخت مبلغ صورتحساب، سفارش شما نهایی و وارد پروسه ارسال خواهد شد.


5- اگر سوالی در خصوص کالایی داشته باشم چطور می توانم آن را بپرسم؟

  بخش پشتیبانی و فروش ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات در خصوص کالاهای سایت می باشد، لذا شما می توانید فقط با یک تماس از طریق راههای اعلام شده در بخش تماس با ما سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایید.
  همچنین دقت نمایید فروشگاه اینترنتی حراجی با سایتهای تخفیف گروهی همکاری نداشته و ممکن است در برخی موارد افراد متفاوت با استفاده از نام این فروشگاه اقدام به تماس با شما جهت فروش کالاهای ارزان قیمت با کیفیت نازل نمایند که به هیچ عنوان مورد تایید ما نبوده و جبران هرگونه ضرر و زیان احتمالی برعهده شما خواهد بود و فروشگاه حراجی هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. 


6- درصورت بروز مشکل در درگاه یا انصراف مقطعی در پرداخت، برای تسویه مبلغ سفارش باید چکار کرد؟

  از طریق شماره سفارش و ثبت آن در فیلد پیگیری سفارش باید سفارش خود را فراخوانی نموده و سپس پرداخت آنلاین را انجام دهید.


7- چطور مرسوله پستی خود را از طریق شرکت ارسال کننده پیگیری نمایم؟

جهت رهگیری مرسوله پست ار طریق شرکت پست به سایت tracking.post.ir و جهت رهگیری مرسوله ارسالی از طریق شرکت تیپاکس به سایت  تیپاکس tracking.tipaxco.com مراجعه نمایید.

در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد و شکایت، خریدار میتواند با مراجعه به بخش مربوطه در سایت شرکت خدمات دهنده نسبت به ثبت آن اقدام نماید.


8- نحوه عودت وجه سفارش در صورت کنسل شدن یک سفارش به چه صورت هست؟

در صورت کنسل شدن سفارش به هر دلیل، وجه سفارش به شماره کارت اعلام شده توسط خریدار و به همان حساب خریدار واریز و از طریق شماره همراه ثبت شده در سایت بصورت پیامکی و تلفنی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

در صورت نیاز به پیگیری مشتری میتواند از بخش تماس با ما با شماره های اعلام شده ارتباط برقرار کند یا نسبت به ارسال ایمیل در همان قسمت اقدام نمایید.


9- آیا در زمان خرید و ثبت سفارش و همچنین ارسال کالا برای خریدار پیامک از سایت ارسال می‌گردد؟

پس از ثبت نام و ثبت سفارش و همچنین در زمان ارسال کالا، از سایت پیامک اطلاع رسانی برای مشتری ارسال می‌شود.


10-ساعت کاری فروشگاه و پاسخگویی آنلاین پشتیبانی فروش تا چه وقت از روز می‌باشد؟

ساعت کاری فروشگاه از ساعت 10 صبح الی 24 می‌باشد و در خارج از این ساعات خریدار می‌تواند با ارسال پیامک ، ایمیل یا پیام به واتساپ با کارشناس فروشگاه تماس گرفته تا در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت نماید.

تماس با واحد فروش جهت دریافت مشاوره در واتساپ

خرید و فروش و قیمت و مشخصات دستگاه قهوه ساز دمی سایفون هاریو | هریو | وکیوم پات | 5 کاپ | 5 نفره | Cup 5 | HARIO | SYPHON
شماره تماس واحد پشتیبانی فروش: 09058733833

توجه: کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه، حسب نیاز دارای مجوزها و تاییدیه های لازم از مراجع ذیصلاح می باشند.

 

لطفا از فروشگاه آنلاین قهوه حراجی ، مرکز تخصصی فروش قهوه دیدن فرمایید


  هدف فروشگاه قهوه حراجی رست و بسته بندی و فروش انواع قهوه اسپرسو و قهوه ترک و قهوه سبز و قهوه فرانسه و همچنین فروش مشتقات قهوه مانند نسکافه و کاپوچینو و کافی میکس و همچنین نوشیدنی های داغ خوشمزه‌ای مانند هات چاکلت (شکلات داغ) و پودر کاکائو و چای ماسالا و ... می‌باشد.

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test